OM JAG HADE EN HUNDRING

Minns en gång förra sommaren, en dag då det var så där
varmt. Jag och mina vänner hade precis kommit hem efter
att ha varit och badat och vi blev riktigt sugna på att spela
en omgång poker. Vi la en hundring var och till en början
såg det faktiskt väldigt ljust ut för min del men sen hände något
och jag förlorade hundringen jag satsade. Om jag hade haft den
hundringen nu hade jag varit riktigt nöjd för då hade jag kunnat
springa ner till lindex och kollat om de hade haft den där halsringen
som jag suktar efter i butik.

Kommentarer
Postat av: Jag

LITE FATTIG!

2011-05-27 @ 20:41:14
Postat av: De är jag igen!

eller så hade du köpt choklad för den hundrignen så du hade blivit lite fetare än vad du är just nu!!

2011-05-27 @ 20:43:27
Postat av: Linnea

Jag skulle endast vilja tillägga att den där "Jag" är väldigt mogen (och med tanke på dennes så kallade mogenhet förstår "Jag" antagligen inte ironi, så jag måste även tillägga att med "väldigt mogen" menade jag egentligen "barnslig".) Sedan tycker jag också att "Jag" ska stoppa upp sin inskränkta syn på hur en människa ska se ut i sitt arsle. För om det är någon som är tjock är det "Jag" som sitter framför datorn så pass mycket att denne har tid för att kritisera andra människor med så pass omogna kommentarer.

2011-05-28 @ 20:34:49
Postat av: Jag!

De är kul att man kan bli så arg för en liten kommentar! Om de inte är sant varför ta åt sig linnea! Hahahahahahahah!!

2011-05-31 @ 08:35:10
Postat av: Anonym

Ifall du trodde att den kommentaren var argsint eller berodde på att jag tog åt mig (?), borde du kanske se över din förmåga att ta in och uppfatta information, ditt fatass!

2011-06-04 @ 17:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0