MAGTRÖJAN


BILD
Jag älskar magtröjor. Det har blivit lite av min nya grej att låta tröjan
sluta en bit ovanför naveln och jag tror inte att jag kommer bli ensam
om att traska runt med blottad solbränd mage och jeansshorts i sommar, eller?

Men det är då vi kommer till magtröjans nackdelar. Om man inte har den där 
vältränade platta magen vad gör man då? Mitt råd är helt enkelt att hoppa den här
trenden eller alternativt ha ett linne under. För jag tycker helt ärligt att det 
är nästintill äckligt att blotta magen om den inte är slimmad.
Det finns flera anledningar till varför jag tränar på gym fem dagar 
i veckan och magtröjan är en av dem.

Kommentarer
Postat av: Siri - En personlig blogg om mode och stil.

Haha ja det är sant! Det krävs en sjukt slimmad mage för att det ska vara snyggt över huvudtaget - en svårburen trend helt enkelt. :)



sv: Då är det ju verkligen grymt! Ja men visst är det konstigt att högklackade kan vara så förvånansvärt bekväma :)

2011-03-02 @ 21:27:09
URL: http://siribeckman.se
Postat av: Therese Strömberg

Sv; Vad för något? :)

Jag har en på foten, en på sidan av nacken/halsen och en på revbenen :)

2011-03-02 @ 21:28:05
URL: http://theresestromberg.devote.se
Postat av: Siri - En personlig blogg om mode och stil.

sv: Haha det är som min pappa - suckar alltid åt min skor, i hans ögon är fotriktiga promenadskor att föredra, söta pappa ser inte på det som jag! :D



Det är ju så med många trender, det passar bara om man är smal och slank - that's life :) Men är man lite rund kan man ju som du skriver ha ett schysst linne under. :)



Men visst är det tråkigt ja med Galliano - men självklart rätt av Dior. Det är ju helt fel beteende och sådant ska ju aldrig uppmuntras!

2011-03-02 @ 21:42:51
URL: http://siribeckman.se
Postat av: Anonym

"För jag tycker helt ärligt att det

är nästintill äckligt att blotta magen om den inte är slimmad.

Det finns flera anledningar till varför jag tränar på gym fem dagar

i veckan och magtröjan är en av dem."



Hahaha och sen kollar man på din outfit några dagar tidigare:

http://shoppheaven.blogg.se/images/2011/dsc_0556-kopiera_135331037.jpg



Skulle väl inte direkt kalla det där en slimmad figur? Din mage putar som bara den. Säger absolut inte att du är tjock men när du maler på om att det är äckligt när människor showar off sina oslimmade magar... Ja, man ska inte kasta stenar i glashus.

2011-03-02 @ 21:43:04
Postat av: Sara Johansson

Hahaha, målet med gymmandet att kunna ha magtröja. ;)

Nej men håller med, jag är till och med försiktig med magtröja för att jag inte har någon form av tvättbräda än!

2011-03-02 @ 22:30:39
URL: http://Sarajohansson.nu
Postat av: Emelie

sv; Tack ^^

2011-03-03 @ 08:02:20
URL: http://emeliiizz.blogg.se/
Postat av: Julia Majlund

Snacka om att du satte ord på mina tankar! Cred till magtröjor - om man har supermage det vill säga!

2011-03-03 @ 10:16:48
Postat av: Camilla Lindström

http://shoppheaven.blogg.se/images/2011/dsc_0152_130533879.jpg



Du är absolut inte tjock Josefin. Men din mage putar också, så du borde kanske tänka över inlägget ovan.

2011-03-04 @ 11:17:53
Postat av: one.

ojjj vad jag håller med den anonyma personen som påpekade att din figur inte passar till magtröjor ALLS. både du och dina systrar är tjocka så man hoppas verkligen att man slipper se er i magtröjor i sommar...

2011-03-06 @ 14:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0