VARFÖR GÅR JAG ALLTID RUNT SÅ HÄR?


Färgklick, det var så jag tänkte imorse när jag skulle ta på mig kläder. Men tror
ni att jag hittade något som kunde göra mig till en klick med färg? Nixpix! Jag har ju bara
tråkiga färger i garderoben så jag tänkte "ja men en svart outfit och orangea skor
det kan ju fungera", så jag slängde på mig mina svarta skinnbrallor och en svart tröja med hål i.
Det var faktiskt rätt snyggt men sen när jag kom till skolan upptäckte jag att BHn satt konstigt
så det var bara att slänga på sig den mörkblåa träningströjan och skinnjackan
som jag köpte på tess igår. Ser helt fel ut men men så fick det bli idag.
Notering till mig själv, köp färgglada plagg till våren!


Kommentarer
Postat av: viktoria - Marks största blogg!

härligt :) just nu ligger jag i sängen och svarar på massa kommentarer :) har du haft en bra dag? :)

2011-02-10 @ 17:04:54
URL: http://viktorias.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0