MER FRÅGOR ANGÅENDE VALENTINES FASHION

Fler frågor har dykt upp angående mitt event på måndag.
Ska försöka svara på de så gott jag kan.
Under tredje året på gymnasiet ska man utföra ett
projektarbete. Mitt projektarbete är alltså mitt event.
Jag har planerat, kontaktat folk och helt enkelt styrt upp
allting på egen hand. Självklart skulle jag inte kunna klarat
av det om jag inte haft söta kompisar som ställt upp när jag behövt
stöd eller så, mina grymma sponsorer och min handledare som
då och då har puschat mig framåt.
För de som vill komma MÅSTE MAN ANMÄLA SIG (!!)
egentligen var sista anmälningsdagen i lördags
men eftersom det fortfarande finns mellan 25-30 platser
kvar så kan man fortfarande anmäla sig. Det gör man antingen
genom att skriva sitt namn i loggen på evengamanget "valentines fashion"
på facebook eller skickar ett mail med namn och telefonnummer till
[email protected]. Om man inte har skrivit upp sig 
på listan kommer man alltså inte in och går misste om en grym
kväll och en lyxig goodiebag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0