DAGENS OUTFITS

Zaid. Jag blev seriöst knäsvag när jag såg det här. Det skriker perfektion och alla lager..
Om fler kunde klä sig så här så skulle livet kännas mycket bättre, haha.
Zaids blogg


Elin. Den här tjejen har verkligen snappat upp höstens trender och bär dessutom upp det
otroligt bra. Jag gillar att hon har kvar de ljusa färgerna så att looken fortfarande känns
september och inte november. Hoppas på att se mer av den här bruden!
Elins blogg

Elin. Rockchict och riktigt läckert. Blir seriöst imponerad hur
den här bruden klarar av att matcha dubbelt med jeans, leopard
och linne med tryck utan att det ser för mycket ut. Jag säger ja tack till den här looken!
Elins blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0