SÖNDAGS RITUAL

BILD.
Klockan börjar ticka iväg och det är dags att kika in
i mitt dressing room för att plocka fram kläder till den kommande
veckans alla outfits. Har fått en ny god vana att varje söndag kväll
innan Gossipgirl komponera ihop sju stycken looks till nästa vecka
och hänga upp dom på en ställning som står i mitt rum.
Det gör att jag får det mindre stressigt, får bättre
och mer genomtänkta outfits plus att jag slipper springa till
bussen varje morgon.

Den här veckan hade jag inte tackat nej till (kan man kalla
det kroppsstrumpa?) från Monki tillsammans med massa silversmycken
och en oversized kavaj.

Kommentarer
Postat av: angelica

sv okej va härligt :) samma här!

2010-11-21 @ 20:35:07
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0