Gå din egen väg

Mode och trender. Trender och mode.
Man ska ha på sig just den kjolen med den
kavajen och de skorna. Man ska matcha rätt,
visa hud och bryta regeln om jeans, bara ha ett jeansplagg
i taget.
Men det finns ju faktiskt de personer som inte passar i
denimskjortor, höga klackar, massa smycken
eller sportiga shorts. Om du är en av dom så tycker
jag inte att du ska känna någon press. Alla passar inte
i allt, så enkelt är det och det är sånt man får leva med.
Just därför gillar jag att det finns så många olika stilar
och enligt mig så är det bättre att ha en egen stil
än att följa trenderna slaviskt.
Följ din egen stil istället för att följa modet slaviskt, annars kan det sluta som Kristen
Dunst som försökte sig på den "avslöjande" trenden.

Kommentarer
Postat av: Dennis

sv: vadbra!

jadå, ddet är bra :)

2010-03-26 @ 18:39:07
URL: http://daahlbom.blogg.se/
Postat av: Lina

Fy fan vad äcklig, hon har väl fått anorexia har jag hört :S

2010-03-26 @ 19:33:20
URL: http://l-illis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0