NYNÄSHAMN STREETSTYLE


Hejsan, vad har du på dig idag?
- Jag har ett par gröna chinos från MQ, en tjocktröja med detaljer från Lager157.
Under har jag en vit t-shirt med tryck, även den från MQ.

och ditt namn var?
- Hehe, Robban eller aa Robert Krantz.

Jasså du Robban, vad är din stolthet i din garderob?
- Det är helt klart mina mintgröna shorts som jag köpt på H&M i Saudiarbien.
Hihi, om jag ska vara helt ärlig så har jag två par.

Haha, så ska det låta! Men tack så mycket för att du ställde upp
och du får ha en fortsatt trevlig sommar.
- Haha ingen fara och tack det samma.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hmm, är det här random människor du har frågot om de kan ställa upp på bild?

2010-07-07 @ 13:14:54
URL: http://avogueidea.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHHAHAHAHAAHHAHAAHAHH ROLIGASTE PÅ LÄNGE

2010-07-24 @ 12:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0