VILL DU VISA UPP DIN STIL?

Jag har tidigare i år haft något här på bloggen som jag kallat för
"veckans I<3My". Det går ut på att jag ger er läsare ett ämne och ni
skickar sedan in bilder på det ämnet. Där efter hamnar ni här på bloggen
och ni som har blogg, ja ni får självklart en länkning som tack för hjälpen.
Eftersom jag nu är tillbaka helt på den här bloggen så
tänkte jag att vi kör igång igen och veckans tema är
"I<3 My Style". Skicka en bild på din stil till [email protected]
senast fredagen den 16/7 klockan 16.00 så kommer du också att
få synas här.
Om du har några frågor titta i "I<3My" i arkivet eller fråga genom
en kommentar.

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Sv: Vad glad jag blir! Tack! :-)

2010-07-13 @ 10:06:00
URL: http://beatricelinneaa.blogg.se/
Postat av: lydia

Vilken härlig blogg ! Har du gjort din design själv? :)

2010-07-13 @ 12:20:38
URL: http://absolutlydia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0