NYNÄSHAMN STREETSTYLE

Tjena tjejer! Har ni lust att ställa upp på en bild?
Hej. Hihi ja jo det kan vi väll göra.

Så kan ni bertätta vad ni heter och vad ni har på er idag. Vi kan börja från höger.
Jag heter Malin och har en tunika från H&M, bälte från Öindex och väskan
kommer från Accent.
Sara, och jag har min stora systers jeansleggings som jag tror kommer från
Gina Tricot, en tunika från bikbok och en väska från Lindex.
Jag har en klänning från lindex, en kavaj från Topshop och en väska från
Esprit och jag heter Caroline.
Mitt namn är Ruta och jag har ett par byxor från Lindex, en t-shirt från
Lindex och en skinnjacka som jag köpt i Litauen.
Jag heter Olivia och jag valde att ha sköna träningskläder på mig idag.
Byxorna fick jag tillsammans med min avslutningströja och tröjan kommer från Ginatricot.

Ni är verkligen super snygga, allihoppa! Men vad tycker ni är
den viktigaste associaren ?
Malin: Armband.
Sara: Det beror helt på outfiten.
Caroline: Örhängen.
Ruta: Haha, jag säger väll tandställningen då.
Olivia: Mössa.

Tack så hemskt mycket för ni ställde upp! Ni får ha en 
fin helg tjejer.
Tack det samma, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0