Svaren på de sju frågorna

Om du fick välja att pierca dig någonstans, vart hade det varit?
I tungan eller möjligtvis naveln. Men som sagt
helst tungan.
Vad tror du kommer vara ditt favoritplagg i sommar?
Jag tror att mitt favorit plagg i sommar kommer
vara en slapp t-shirt. Gärna i vit eller grå och lite
skrynklig
Vilken klädaffär rekomenderar du inte ?
Alla affärer som har samma stil som affären Manhattan
i stockholm. De har dålig kvalité, inte alltid de snyggaste
kläderna, de som jobbar där har varit lite otrevliga
och det känns som det är billiga kopior sydda av barn i indien.
Favorit jeansmärke?
Åh vad jobbigt fråga. Använder sällan jeans. Men jag säger nog 
Cheap Monday.
Vem i din skola tycker du har finast klädstil?
Nämn både kille och tjej!
Snyggast klädstil av killarna måste jag säga att Mergim Doqaj
har. Vissa tycker att han klär sig lite vågat men jag tycker att
majoriteten av hans outfit är super läckra. han vet vad som klär honom!
Den bäst klädda tjejen i min skola är nog Gabrielle Carlsson.
Hon är ingen modeslav men hon har hittat en stil som 
sitter som handen i handsken på henne. Färgstarkt och perfekt
för hennes utseende och personlighet.
Hur kan du tro att du kan mode?
(och en liten fin text på hur dåligt jag klär mig 
och att jag verkligen inte kan något om mode)
Mode är inget man kan för mode ändras hela hela hela tiden.
Man kan där emot ha sinne för smak, stilar och trender.
Jag tror inte att jag kan allt det här, jag är ingen gud.
Men jag tycker att det är kul att hålla på med sånt, precis som andra
gillar att sjunga, spela fotboll eller tv-spel.
Vilken kändis tycker du att din stil liknar?
Oj. Jag vet faktiskt inte. Har jag någon stil? Jag tar ju inspiration
från flera håll så jag vet faktiskt inte. Någon som kan svara på den här frågan?

Kommentarer
Postat av: jasmine

sv:

ÄLSKAR!

SJÄLV?

2010-01-25 @ 19:45:42
URL: http://wiinkys.blogg.se/
Postat av: jasmine

sv:

HAHAHAHA!

jag hatar när fjortistjejer håller på så >.<

2010-01-25 @ 20:14:34
URL: http://wiinkys.blogg.se/
Postat av: Jojjo*

Glöm inte att anmäla dig till veckans blogg ;)

Kram!

2010-01-25 @ 20:20:13
URL: http://jojjjjoh.blogg.se/
Postat av: It´s you and me baby !

Allt bra med dig idag ? :)

2010-01-25 @ 20:32:06
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0