same but diffrent

Jag och en tjej i min klass hade likadana
paljettjackor på oss idag.
Först kändes det pinsamt men det gick över
ganska snabbt eftersom jag kom på att vi matchat
dom helt annorlunda.

Hon hade svarta stövlar som gick till knäna ungefär,
svarta leggings, ett svart linne med nätmönster
och så hade hon ärmarna på jackan nerdragna.

Jag åh andra sidan hade svarta boots (med klack såklart),
ljusa jeans, ett vitt lite längre och pösigare linne
och med ärmarna uppdragna.

Tänk på det du och en kompis har likadana
kläder och det känns lite pinsamt.


Kommentarer
Postat av: lina

vadå? pinsamt?

palla. var det därför du typ kollade snett när du såg mig eller?

palla tycka det är pinsamt, den är fan köpt på hm, då är det ju inte bara du som har den eller? :S

2010-01-07 @ 17:52:38
URL: http://l-illis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0