DAG TVÅ; MIN FÖRSTA KÄRLEK

Om man inte räknar med alla dessa dagis-och-mellanstadie kärlekar
som man har haft så var min första kärlek en söt liten hockeyspelare.
Han var ett år yngre än mig och gick i en annan skola i kommunen.
Första gången vi träffades var ju så klart i ishallen,
där jag och mina tjejkompisar såklart hängde på
nästan varje match och träning.

Jag och Joel, som killen hette började prata med varandra
på msn och över den ökända sidan Playahead.
Det blev en snabb romans och jag tror att jag var
mer kär i hockeykillen med de stora fina ögonen
än i själva personen för efter en vecka var vi ihop.
Ja för det var ju så det hette på den tiden. Man var ihop!

Efter en kyss i ishallen och när vi varit ihop
en hel vecka dumpade Joel mig och blev tillsammans med
en av tjejerna som jag brukade umgås med i ishallen.
Mitt krossade hjärta läktes inte på länge men om jag ska vara ärlig
så var Joel och den andra tjejen ett mycket sötare par
än vad jag och han någonsin skulle kommit att bli.

Men, han var ju trots allt min första kärlek!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihih, ja vad kul! följer dig redan som du vet :D

men bor du nära köping? :)

kram

2010-12-01 @ 20:47:53
URL: http://thetimeofmylifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0