DAG 29; DET HÄR SKA JAG BLI NÄR JAG BLIR STOR

Till våren tar jag studenten. Tar ett stort kliv ut i vuxen världen.
Men jag är inte orolig för jag precis vad jag vill och ska bli
när jag blir stor. STYLIST !

Det tog ett tag för mig att knäcka nöten men idag är 100% säker,
det är stylist jag ska bli. Inte inköpare, butikschef
eller liknande utan stylist.

Jag älskar att försöka sitta och hitta på olika outfits till
personer jag knappt känner. Som jag bara pratat med
enstaka gång eller hört talas om. Att forma en look utifrån
första intrycket är alltid lika kul och ofta blir det bra.

Kläder och personlighet går hand i hand. Glöm aldrig det.

Kommentarer
Postat av: Sara Gustafson

Haha, ja det är konstigt det!

2010-12-29 @ 23:40:59
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0