DAG 28; DET HÄR SAKNAR JAG


Kommentarer
Postat av: Amanda Blondin Lundin ;-)

Svar: Å kul att du kommenterar! och om du undrar så har jag inte läst ditt mail ännu. Min syssling är här nu och har inte hunnit läsa ännu. Gör det imorgon och ger dig ett svar på allt :)

Saknar dig så grymt!!! Can't describe. Jag ska in i veckorna till stan. Vad önskar du dig? Och om det är kläder eller något i den stilen, gärna storlek :) Men säg saker du önskar dig. Vet ju inte nu eftersom jag inte vet vad du köper till dig själv där borta ;-)

CHUCK I SKOLAN?? VEM??????????????????????????? :D

Du är bäst! I hela världen! Loveu

2010-12-28 @ 20:44:47
URL: http://amandatheodoralundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0