NYNÄSHAMN STREETSTYLE

Hej grabbar är det någon av er som har lust att ställa upp på en bild?
Aaa, jo det kan jag väll.

Åh tack så mycket! Vad heter du?
Anton Carlzon.

Så Anton du har precis börjat här på Nynäshamns Gymnasium
eller hur? Jag har inte riktigt sett ditt ansikte förut.
Jo det stämmer. Går första året på Teknik och Design Programmet.

Teknik? Där går ju jag med, haha. Bra val, bra val! Men skulle
du kunna berätta lite kort för mig och läsarna om dina kläder.
Byxorna har jag köpt på Vincents här i Nynäshamn, Cardiganen
kommer från H&M och skorna kommer faktiskt från Australien.

Åh Australien, läckert! Men tack för att du ställde upp
och sen måste jag få ge dig lite cred för dina byxor. Älskar
den gröna färgen.

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, du kände ju honom innan! :P

2010-08-20 @ 17:19:02
URL: http://l-illis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0