jag vill ju bara shoppa lite.

Nästa helg ska jag verkligen ha en ordentlig shoppinghelg.
Det var påtok för länge sen jag kom hem med massa
påsar och fyllde på inlägg under "Josefin shoppar" kategorin.

Jag vill ha ett par converse, ett par nya ballerina, ett par
nya läckra klackar och ett par klumpiga kilklackar.
Jag vill ha en blommig vardagligklänning och en parkas/trench
som även går att använda som klänning.

Jag vill ha massa massa smycken så jag låter som en
ko när jag går på stadens gator, en hatt så jag ser så där cool
ut (plus att jag slipper bränna mig i hårbotten).
Jag vill ha såna där pösiga slappa sandaler som påminner
lite om gladiatorsandaler fast med mocka tyg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0