toppbetyg

Igår var jag i både Handen och Stockholm
och tittade runt efter tjusiga plagg, skor,
väskor, you name it.
Men NEJ (!) jag köpte inte en enda grej,
duktigt av mig inte sant?
Istället så spana jag in nya H&M och nya BeyondRetro
som bägge två ligger på drottninggatan.
För att göra en lång lista kort, jag är imponerad !
Nog för att Beyond låg vääääääldigt långt bort och
att det var lite svårt att hitta
(fråga lina som gick runt med sin krycka om ni inte tror mig)
så var det grymt bra.
Stora lokaler, bättre ordning osv osv.
För er som inte varit där än och inte vill
springa fram och tillbaka längs drottninggatan
som jag och mina vänner gjorde igår,
Gå rakt fram ända till den där uppförsbacken och där
ligger det. Med sin stora brandgula skylt med ett ankare på.

Nya H&M fick mina tankar att flyga iväg till
utlandet. Till någon cool stad med fashionistas vart
du än vänder dig. En kompis sa att hon tyckte att man
blev förvirrad när man gick där inne
men jag håller inte med. Snyggt som satan !
Tyvärr hann jag aldrig gå upp på översta våningen
men det får bli nästa mål nästa tripp till stan.


Kommentarer
Postat av: hanna

så jobbigt när man inte hittar saker som man letar efter... hehe hur har du haft det idag??:)

2009-09-29 @ 18:47:08
URL: http://hannahirvasoja.blogg.se/
Postat av: Josefin

Svar till hanna: Jo, men vi kom ju fram till affären till slut ^^ Jag har haft det hit intills riktigt bra. själv då? :)

2009-09-30 @ 09:01:14
URL: http://shoppheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0