En utmaning på hög nivå

Jag har upptäckt att jag gör av med alldeles
för mycket pengar.
Någon som blir förvånad?
Så nu jag har tänkt att ha en liten utmaning
med mig själv.
Dels för att jag behöver spara lite pengar
och dels för att kolla huuuuur beroende av
shopping jag egentligen är.

Det kommer bli en tuff tid
eftersom jag har bestämt att jag bara för använda
det som ligger i plånboken just nu, cirka 190kr.
Så det här ska jag alltså klara mig på tills slutet av oktober
låt oss säga den... hmm den 23 Oktober.
Det blir bra för det är samma dag som
höstlovet börjar.
Haha, jag förstår inte hur jag kan göra så här mot mig
själv, haha, men jag ska klara det, så det så!


Kommentarer
Postat av: abb7

Lycka till bb :) <3

Du kommer säkert använda mina pengar istället :) <3

2009-09-21 @ 21:24:45
Postat av: Josefin

Svar till abb7: Haha, vem vet ;)<3

2009-09-22 @ 11:35:44
URL: http://shoppheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0