Är ni sugna på en tävling

Här om dagen pratade dom om klackskor
samt för små skor på nyhetsmorgon på tv4.
Det sades en hel del och vilka skador man får
på fötterna om man använder fel skor.
Efter mycket om och men kom de fram till att man
kan ju gå i ett par sköna fotriktiga skor
när man ska till tillexempel jobbet, festen, skolan
och så vidare,
för att sedan när man kommer fram sätta på sig de
snygga skorna.
Men för att det inte skulle bli tråkigt i längden
så kunde man ju ha en snygg "skopåse" att ha
sina skor i.

Jag fick insperation när jag såg det och
tänkte att det är något jag måste göra !
Tänk er en vit tygpåse med ett ballt tryck,
skulle inte det vara något?
Men kruxet är att jag inte har något aning om
hur trycket ska se ut.
Så vad säger ni ska vi köra en liten tävling på det här?
Den som gör snyggast skopåse får ett pris,
en egen skopåse plus att jag använder deras tryck
till min skopåse?
Minst 5 stycken "ja" behövs.


Kommentarer
Postat av: Beatricee

ja vuisst :D

på ett fik ;D

2009-09-14 @ 09:00:19
URL: http://beatricevonhedvind.blogg.se/
Postat av: t

goo!

2009-09-14 @ 14:24:37
Postat av: Anonym

Tycker jag låter som en bra idé :)

Ja!

2009-09-14 @ 17:04:15
Postat av: RibbidieRobbin

Jaaaa, Låter sweeeeet.

2009-09-14 @ 19:51:25
URL: http://robbbbin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0