Vet ni vad det är för dag idag?

Fredag kanske är det första ni tänker
men det är inte vilken fredag som helst.
Det är fredagen den 23 oktober, alltså betyder det
att mitt shoppingförbud går ut idag!!
Jag har redan handlar lite, hihi.
Kappan som mamma lagt undan i 2 veckor,
2 tidningar och så har jag tankat på min mobil.

Imorgon blir det shopping för hela slanten
och det känns bra.
På en månad har jag köpt mat en
dag då jag inte hann hem från skolan innan
jag skulle sticka iväg igen, blommor till
min farfar och sen....min dator.
Om man inte räknar med datorn så har jag
faktiskt hållt mig en hel månad.
Ställ er upp och ge mig en varm applåd,
jag trodde aldrig att jag skulle klara det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0