Klackar eller platta?

Att använda sig av klackskor
är inge svårt men att göra det snyggt
är en konst.
att kunna sätta fötterna på rätt ställe,
hålla uppe ett helt okej tempo, hålla koll
på att resten av kroppen inte lutar för mycket framåt
eller för mycket bakåt och samtidigt hålla balansen
det är inte lätt.
Det krävs en hel del träning och grymt mycket självförtroende.
För ingen går så snyggt i klackar som en tjej
som utstrålar "hej kolla på mig. Jag är ball,
snygg och jag kan gå i klackar".
Medans en tjej som tänker "oj shit
nu kollar de på mig igen. Är frisyren konstig
eller är det hållningen? Ojojoj!" inte ger någon som
helst inbjudan för någon annan att tycka
"heeeeej, nice brud".

Men man behöver inte ha klackar för att
vara snygg. Att gå i platta skor är helt okej det med.
Jag har platta skor idag och igår and I like it.
Så länge man utstrålar självkänsla
(som inte få gå över styr) så är det snyggt
med både klackar och platta.
Så egentligen är det bara en smaksak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0