full rulle

Hela dagen har jag sprungit runt.
Först i mina favvo klackar i skolan
och sen i mina fejjk converse upp och ner
för trappor med flyttkartonger i famnen.
Har hjälpt min stora syster att flytta till en större
lägenhet och som tack för hjälpen
fick jag en pizza och så fick jag låna
ett par super läckra röda peter pan dojjor!
Dom ska användas imorgon tillsammans med
svarta brallor (ja du läste rätt. byxor, jag använder ALDRIG
byxor! Men imorgon då smäller det. för andra veckan i rad)
och massa smycken.


Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken söt blogg du har :)

ta hand om dig! puss

2009-11-30 @ 22:19:34
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0