back to the 90´s

Jag satt och tänkte lite på hur stilarna förändrar
sig under årens lopp.
Självklart fastnade mina tankar på 90talet eftersom det var då
jag levde mina första 8 år.
Mina tankar får direkt vidare till girlpowrens gudinnor
SPICE GIRLS !

Haha, kommer ni ihåg alla kläder de hade på sig?
Victoria Beckham hade alltid ganska strickta kläder med
korta kjolar.
Rödtotten med sina tajta och alldeles för avslöjande
klänningar.
Sportyspice som hade lite kaxiga men ändå
coola spport insperarde plagg.
Emma som var sååå söt
i sina klänningar, sitt blonda hår och godis klubbor
Sen har vi Melanie B, den vilda krullhåriga
tjejen som nästan alltid hade leopardfärgat.

Jag googlade runt lite och satt och små log åt deras outfits.
Haha, som folk såg ut på 90talet alltså !
Kolla på bilden och se vilken skillnad det är.
Visst tjejerna som tillexempel Melanie B har växt upp lite
men ändååååå !


Här står hon med resten i mitten av spicegirls gänget.


Och så här såg hon ut i Juni 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0