nej, lycka kan inte köpas för pengar

Jag shoppar väldigt mycket och väldigt ofta,
det är ren fakta.
Kolla in i min garderob eller mina sparade kvitton
sedan 2 månader tillbaka om du inte tror mig !
Men jag har börjat fundera på varför jag gör det.
Varför köper jag så mycket saker när jag precis som
alla andra vet att lycka inte kan köpas för pengar.
Men ändå ändå går jag in i affärer, snokar runt och
går sedan triumferande ut med en liten påse i handen.
Varför?

Jo jag tror att det är för att jag äntligen har hittat något
som jag känner intresse för och ger mig en lust.
Jag har testat på massa saker..
sporta, samlat frimärken, gått på teater, spelat blockflöjt,
skrivit dikter, stickat, jag kan hålla på i evigheter.
Men ingen av de där har riktigt varit jag.
Efter någon månad har jag tröttnat och nästintill tvingat mig
själv till att gå på någon av ovanstående aktiviteter,
det har aldrig slagit fel, förutom nu.
När jag shoppar känner jag mig avslappnad.
Jag kan gå runt där i affärerna i timmar och känna
på tygerna, studera färgerna och drömma mig bort.
Det är då jag känner mig fri

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ett tips bara!

När du tar en outfitbild,ta gärna en mer hel bild,alltså så man ser från topp till tå vad du har på dig.Man brukar i många bilder inte se vad du har på dig längst ner:)

2010-01-02 @ 14:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0