Handla för en bra sak !

Att shoppa behöver inte alltid vara
slöseri med pengar, tid och sånt som många påstår.
Speciellt inte om man tar sig till närmaste H&M butik i dessa
dagar.
 För just nu pågår deras "Fashion against aids" kampanj.
Då har 10 kända personligheter fått designa varsin tröja
som sedan säljs för 149 svenska kronor och som
i sin tur ger ett visst antal procent
(kommer inte ihåg exakt hur mycket det var
men jag tippar på 20%)
till kampen mot sjukdomen aids.

Kändisarna är bland annat
Katy Perry, Tokio Hotel, våran svenska superstjärna Robyn,
Cyndi Lauper mfl.
Jag var och tittade på några tröjor idag och hoppas
att de finns några kvar i min storlek på måndag
annars får jag beställa en.
FÖR JAG MÅÅÅÅSTE BARA HA EN !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0