håll ögonen på helspänn.

Jag skrev ju förut att man kan få insperation
från nästan överallt.
Det vanligaste tror jag är bloggar och modemagasin.
Men varför inte kolla precis överallt?

Jag kan få insperation till mina klädval
från tv-program, filmer, musikvideos, hur vädret är,
låtar, folk jag ser på stan med mera.
Med det menar jag inte att jag snor stilar
hur som helst, jag är ju ingen härmapa heller.
Nej, det kan vara en tröja som är as fin som
jag sedan matchar med jeansleggings
och svarta klackar.
Medans personen som hade tröjan hade
en kjol och ballerinas.

Det som påverkar mig mest till mina klädval
är mitt humör.
Om jag är surig en dag så väljer jag hellre
något diskret och i lite mörkare färger
än en söt blommig klänning.
Idag är jag halv pigg och glad
men det molnliga vädret utanför mitt fönster
gör att jag väljer att ha svarta caprileggins(såna leggins
som slutar på vaden), ett långt vitt linne, jeansskjorta
och klackar.
Det kommer avspegla mitt humör
och tillåts ändå av det tråkiga vädret.

Lägger upp en bild lite senare om jag hittar någon kamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0