En liten fråga bara...

....vart tog harmesbyxorna vägen?
Var det inte dom som skulle bli
"årets plagg", det som alla skulle
gå runt med och det skulle bli
som Björn Gustavsson säger när
han spelar den unga reporten Benjamin
 "super trendigt".
Men det blev inga "4 av 5 toasters" för
de Aladdininspirerade byxorna
istället hänger de kvar på galgarna i butikerna
 och i garderoberna.

Ett tag var jag jätte sugen på att skaffa mig ett
par men sen när jag stod i provhytten med
byxorna på mig
 insåg jag att de inte var så där
super coola som jag först hade trott.
Jag åkte hem utan harmesbrallorna
och det är jag nu i efterhand ganska glad för.
För det blev ingen jätte hit,
ingen mega trend,
iaf inte här i lilla Nynäshamn.
För här går alla tjejer runt med
ett par super tighta jeansleggings.

Kommentarer
Postat av: My

Jag är iaf väldigt glad över att de är "borta". De där byxorna var iaf inget för mig ;) <3

2009-05-04 @ 17:18:46
URL: http://myysophia.blogg.se/
Postat av: Josefin

Svar till My: Haha, de där byxorna var nog inget för någon. Tur att de aldrig hann bli "snygga" haha :) <3

2009-05-04 @ 19:16:46
URL: http://shoppheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0