Visa eller inte visa bh:n?

Jag har tänkt på en sak...
Nu till sommaren
(om det nu kan bli lite sommarväder här i Sverige?!)
så är det ganska skönt att ha plagg i tunna tyger.
Jag är jätte sugen på att köpa en tunika som är
"genomskinlig" men funderar på hur man
ska lösa problemet med underkläderna.
I de modemagasin jag läst står det att man
ska visa vad man har under...iaf när det gäller bh:n.
Är det för mycket att ha en tröja som visar vad man har
eller ska man sätta på sig ett linne under och svettas?

Jag tycker att det är helt okej att visa bh:n om man göra
det på ett snyggt sätt.
Men jag är ändå tveksam om huruvida jag vill
gå runt halvt naken om man inte är på stranden.
Så jag tror att om jag köper mig en sån där finfin tunika så
går jag utan linne under den på stranden
och med linne på stan.
Visst låter det lite klokt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0