tummen upp !

Jag är glad !
Äntligen har jag fått en hylla till mina skor,
så nu slipper dom stå och samla damm på golvet.
En sak som är jobbigt med mina skor
och speciellt när det gäller klackskorna
är att dom är förstora...
Så är det någon som vet vart dom säljer klackar i
små storleker lämna gärna en kommentar.


nya skohyllan.


På översta hyllan står skorna med högst klackar.
Svarta runt H&M, ett par 35or (!!) med platå från scorett,
ett par röda second hand och ett par kilklackar storlek 35 (!!) och även dom
är secondhand fynd.


På hyllan under fortsätter klackisarna att ta plats.
(och ja dom är uppställda i ordning efter höjden, haha jag är
besatt!)
Det börjar med ett par vita pumps från dinsko
följt av ett bar brunaktiga pumps i storlek 35 secondhand,
kilklackar från skopunkten och ett till par 35or som är
secondhand kap.


På mitten planet hittar vi ett par skrikrosa taxklackar
från någonstans i paris, ett par ballerinas i storlek 34 från replay,
ett till par ballerinas(har ett par till i blå) i 35 från scorett
och mina älsklings tygisar i 34 från staudium


Där efter hittar vi gympadojjorna.
Fejkconvers st 35 secondhand, svarta 34:or från wedins(när det
fortfarande hette så), vita och slitna från dinsko,
och mina lökiga puma.
Vi skymtar även ett par blå flippisar och mina gamla idrottsskor.

och till sist ett till par flipflop, mina träningsdojjor
och mina stövlar.
Sen har jag ett par foppatofflor också men dom fick inte plats.

galet mycket tummen upp !

Kommentarer
Postat av: Albin

Haha, fan vilken sööt bild älskling :P (L)

2009-06-22 @ 23:20:40
Postat av: Josefin

Svar till Albin: Haha, en av mina chamrigaste sidor baby ;) <3

2009-06-23 @ 08:10:09
URL: http://shoppheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0