Ge mig en chans till

Idag skulle jag egentligen haft
en "dagens outfit" på en kille
men han som skulle vara med satt i björnborg
kallingar när jag frågade om han kunde
ta en bild på vad han hade på sig idag, haha!
Så jag valde att hoppa över det.

Nu i dagarna har de flesta i årkurs 9 sin avslutningsbal.
Igår var jag och tittade förbi på min pojkväns och idag gick jag förbi
min gamla skola och jag måste bara få säga
att alla var super duper fina!
Majoriteten av tjejerna hade långklänning
vilket jag nästan ångrar att jag inte hade.
För hur många gånger får man chansen att
gå runt i en riktigt lång fin balklänning ?


jag innan min bal förra våren


Min lilla Albin och hans klasskompis Anna

Kommentarer
Postat av: C E L I A ' S bloggliv «

Riktigt söt blogg ! ;d <3

lust att prenumenera på varandras ? (a)

2009-06-11 @ 13:45:13
URL: http://ceeelias.blogg.se/
Postat av: Josefin

Svar till CELIA'S bloggliv << : Tack så mycket :) <3

Ja det vore kul ! men hur gör man det (a)

2009-06-12 @ 14:03:52
URL: http://shoppheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0