Semestersnygg?

När jag var på gotland så hade jag gott om tid att
spana in vad folk hade på sig.
Vissa hade bara på sig shorts och t-shirt
för de hade ju faktiskt semester medans andra
såg nästan över stylade ut.
Jag tycker att det är kul när folk klär upp sig lite
men ändå förstår jag att man gärna slappar runt
och verkligen inte orkar bry sig ibland.
För så var jag på gotland! Jag hade shorts
och bikini på dagen och jeans,
t-shirt och en kofta på kvällarna.
Men så fanns de dom som verkligen borde tänkt på
vad dom satte på sig...
T ex killen som sprang runt i foppatofflor, mjukisar
med toffsar på och skojorta på en resturang/bar.
Samt tjejen som kom i ett för litet linne och
ett par ännu mindre shorts som hade
en stor fet hand på ena skinkan och en text
bredvid som löd "smack this bitch" , till golfbanan.

Jag tycker inte att man behöver gå fint klädd,
fixa frillan och så vidare på semestern om man inte vill
men man kan väll iaf tänka efter liiiiite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0