Killar ni är precis som oss!

Många killar säger att de inte bryr sig
om vad de har på sig och att vi tjejer är så himla
ytliga som står framför spegeln i flera timmar
och testar sig igenom hela garderoben innan vi får på oss något.
Men saken är den att ni killar är faktiskt
fåfänga, grymt fåfänga.
Precis som oss !
Jag tror inte att det är speciellt många killar som
"bara tar första bästa t-shirten och
de enda paret jeans man äger".
Varför tror jag det ?
Jo för annars hade inte jag fått höra klagande
över att Urban-vaxet är slut eller en suck med följden
"jag vet inte vad jag ska ha på mig. Hjälp mig !"
och då skulle personer inte följa mina dagens outfit tips.
Det finns massa argument till att killar inte bryr sig hur de
ser ut bara är en myt.
För killar erkänn ni bryr er faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Abb7

Det är klart man gör :P

Man kan ju inte se ut hur som helst right? :) <33

2009-07-17 @ 00:29:55
Postat av: Josefin

Svar till Abb7: Haha, eller hur (: <3

2009-07-17 @ 09:45:27
URL: http://shoppheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0