Hunny I'am home !

Hej !
Nu är jag, efter tre galna shoppingdagar i göteborg
tillbaka.
Jag har haft det bra trots alla krämpor i
händer, fötter, ben och armar pågrund
av allt bärande av påsar och väskor och
 på grund av allt gående, haha !
Som Albin tidigare skrev så fick jag med mig hela 24 plagg
hem och systern bara 11, haha.
Haha, hon har lite att jobba på med andra ord.

Jag är nöjd eftersom jag "bara" gjorde av med cirka 2100 kronor
på allt det här:
* En rosa "prinsessklänning"
* En svart klänning med en volang och färgglada mönster
* En jeansklänning
* En klänning som ser ut som en kjol och ett linne (bild nedan)
* En randig högmidjadkjol
* En ljusblå högmidjad kjol
* En paljettkjol
* Ett vitt smocklinne
* Ett ljusrosa linne
* Ett mörkblått linne
* Ett rosa linne som nästan ser virkat ut ^^
* Ett svart linne med hål i
* En grå t-shirt
* En blå koft liknande sak
* En vit koftliknande sak
* Ett par mörkblå chinos
* Ett par klackskor i lila reptilmönster
* En bh
* Tre par trosor
* En present till grabben som tog hand om bloggen
* En svart toppluva som det står "BAD HAIRDAY" på

och sist men inte minst, favoriten av allt som fick följa med hem

den blommiga volangklänningen från bikbok som 
jag gått och drömt om i flera veckor ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0