Förra lördagen.

Minns ni att jag "råkade" shoppa lite
mer än vad egentligen hade tänkt förra helgen?
Här kommer bilder på vad som hamnade
i shoppingbagen.


en stor skjorta som man både kan ha som klänning,
till jeans, shorts eller leggings.


ett sött linne som skulle passa as bra till smala halv långa shorts.


en jätte söt klänning. Men jag tycker dock att den är för lång
så jag ska flörta till mig lite hjälp av någon och sy upp den så den
går till ungefär halva låret.


Sist men inte minst den här underbaraste underbarlingen !!
Jag är helt förälskad och det kan ju vara därför jag valde att lägga ner
180kronor på den. Det är inte riktigt likt mig att lägga ner nästan två hundringar
på ett och samma plagg, men vad gör man inte för kärleken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0