Din tjej har din skjorta i sin garderob

För första gången på ganska länge så
tycker jag att tjej och kille modet liknar varandra.
Slappa tröjor, slitna jeans, ruffsigt hår
och en av mina favoriter som man ser gång
på gång på både tjej och kill sidan; JEANSSKJORTAN !

Jag tycker att det är grymt att modet liknar varandra lite.
Det är ju lite roligare att matcha sin kille om man
ska på fest tillexempel.

Och man har enklare att förstå sig på varandras kläder.
Tillskillnad från slutet av 90-talet och i början av 2000-talet
då vi tjejer hade magtröjor och tajta jeans som slutade precis så
att vi inte visade allt vi hade.
Då killarna hade byxorna nere vid knäna och stora t-shirts.

Men det jag tycker är bäst med att vi är inne på
samma spår är att jag kan sno plagg ur min killes
garderob utan att det ser knäppt ut.
Nix, det blir så grymt rätt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0