Svar på kommentar

Ytterligare en kommentar utan bloggadress eller mail
som jag vill svara på.
Personen påpekade att jag hade gjort en lån
lista på saker man ska hållautkik efter på
rean medans jag kommenter i Kissies blog att
jag vill göra av med så lite pengar som möjligt
på mellandagsrean för att det var ju trots allt rea.
Det påstod sig vara dubbelmoral och att inte våga stå för
vad man tycker.

Att handla på rea handlar ju om att få saker
billigare och då gör man alltså av med mindre pengar, right?
Om jag tar mig in och handlar innan rean är över så
vill jag göra riktiga fynd.
Göra av med lite pengar på mycket grejer.
Det är ju de rea är till för eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0