I MIN garderob


Här har ni min garderob. En svart stor bamse proppad med plagg
i alla färger, modeller och typer. (ni behöver inte veta att ungefär
hälften ligger på golvet/sängen efter morgonens panik när jag inte
visste vad jag skulle ha på mig).
Min garderob ser egentligen inte så värst strukturerad ut men det är den.
T-shirtarna hänger för sig, shortsen för sig, koftorna för sig,
klänningarna för sig och så vidare. Sen har jag hängt alla sektioner
i färg ordning. vitt på ena sidan och vart på andra.


Det plagget som jag gillar minst i min annars så fina garderob
är dom här traschade boyfriend jeansen från Gina. Dom var på rean
och såg coola ut...men jag har bara använt dom en gång sen de
där oooooootroliga fyndet jag trodde att jag hade gjort, haha.


Det bästa i min garderob är så klart min rosa prinsessklänning.
Den är så bra att den inte ens hänger i garderoben, haha.
Vadååååå jag vill inte att den ska bli mosad av de andra kläderna.
Jag köpte den samtidigt som jeansen tror jag och den gjorde
mig fattig i en låååång tid. Visst den kostade "bara" 500 spänn
men det är rätt mycket med tanke på att jag lever på mitt studiebidrag
och att jag aldrig använt den.




Men det viktigaste i min "garderob" är min skohylla
och skomatta. Tyvärr saknas några skor ser jag nu, haha.
Sist jag räknade dom var dom 33 stycken och de verkar typ föröka
sig snabbare än kaniner, haha.
Även skorna är ställda på ett visst sätt. Högst klackar högst upp
i hyllan till vänster och sedan fortsätter de nedåt.


Som sagt, högst upp i hyllan står de högsta klackarn
(haha och min chokladkalender)
Alla 4 är mina favoriter!


Men mina ABSOLUTA favoriter av alla mina skor är mina röda
Jimmy Choo for H&M. De gillar jag så mycket att de fortfarande ligger
i kartongen...dom är liksom för fina för att stå på hyllan me de andra, hihi.
Särbehandling, hahah.

Kommentarer
Postat av: -

Najs. Haha ;)

2009-12-01 @ 21:35:17
URL: http://everythinginpink.blogg.se/
Postat av: HelloNicki

Hello sötis :) Ojj så mycket fint!



Hoppas du mår bra idag!



Kram

2009-12-02 @ 10:50:46
URL: http://HelloNicki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0