I JOHANNAS garderob



Det här är min ena stora syster Johanna. Enligt mig har hon en
alldeles för stor och fylld garderob jämt emot vad hon behöver.
Den är bokstavligt talat proppad med kläder. Se själva om ni inte tror mig.



Told you !
Hon har så mycket kläder och så lite tid att använda
dom att hon inte tänker på att hon skulle kunna använda det här



och ett par snygga slimmade jeans.
Men johanna jobbar väldigt väldigt mycket
för i Januari sticker hon och en kompis på en backpacker
resa till Asien. Vet ni vad det betyder? Jo, jag får ju
fri tillgång till hennes garderob medans hon är borta, haha.
Hur galet bra som helst enligt mig! Det första plagget jag kommer
"låna" är den här långa koftan



Ingen glamurös bild precis men en här koftan med
trasiga strumpbyxor, kaxiga svarta klackar,
klänning och...
JUSTE KLÄNNINGAR!
Visste ni att johanna har så liiiiite plats kvar att hon har lagt
ned alla hennes klänningar i en byrålåda?
Jo det är sant.
Kanske ska tipsa systern om att hon borde rensa ur sin garderob
på riktigt snart. Så hon får lite plats över och har lite plagg i
garderoben som hon faktiskt använder, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0