Få en personlig stil

I sista sekund tog jag på mig det galna
iaf vilket resulterade till att jag fick springa till bussen
men det var det värt.

Har ni tänkt på hur folk envisas om att se
likadana ut?
Själv har jag inte funderat på det så mycket förän nu.
Men tycker ni ärligt att man kan kalla sig
själv för en fashionista
när man ser ut som alla andra?

Jag gillar att följa modet men det
är mycket roligare att bära det på sitt egna vis
eller hur?

Idag pracka jag på min pojkvän mina fejkbrillor
tillsammans med hans lite pälsprydda mössa.
Några skratta, men många i rummet log och
tyckte att det var ballt.
Han hade jeans och en simpel t-shirt
men han la till lite associarer som gjorde
outfiten till sin egen.
Gör det du med


Kommentarer
Postat av: hannasblogg

håller med dig där! =)

2009-12-15 @ 16:07:40
URL: http://hannahirvasoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0