Tack Johanna och Malin.

När jag var på gotland för 1,5 veckor sedan hjälpte två super
snälla tjejer mig att uppdatera lite här på bloggen
och självklart så ska de få varsin liten present som tack för hjälpen.
Tack så mycket flickor!


Ett fjärilshalsband till Malin. Riktigt fint tycker jag och det skulle
passa jätte bra till malins tröja som hon köpte förra veckan
då hon och jag var och shoppade.


Den gröna sjalen är till Johanna. Det är ju nästan så att man vill behålla
den själv. Hihi, tur att det är syrran som ska få den, då kanske man kan få
låna den någon dag om man är snäll, hihi.

Kommentarer
Postat av: Ida

sv; haha, ja mycket möjligt! okej, jag bor i en håla i blekinge, karlskrona ;)

2009-08-06 @ 18:00:46
URL: http://idaatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0