modemiss bigtime !

Jag var på väg till skolan imorse men
jag kom bara några meter innan jag insåg att det inte gick
längre. Som ni ser nedan hade jag mina nya skor
på mig som är någon storlek större än jag brukar ha
(Men vad ska jag göra då? Jag har pytte små fötter men vill ha
fina skor jag med.)
och jag hade inte hunnit proppa i hushållspapper i tårna
för att få dom att sitta liiite bättre.
Vilket i sin tur resulterade till att skorna så gott som ramlade av.
Så jag fick helt enkelt sparka av mig mina nya fina skor
och sätta på mig mina foppatofflor
som jag hade tänkt ha efter träningen.
Gud så glamouröst med blåa foppatofflor och klänning !


Kommentarer
Postat av: R.

Haha bästa kombinationen ever!

2009-08-21 @ 15:42:37
URL: http://robbbbin.blogg.se/
Postat av: Josefin

Svar till R.: Du ska vara glad för att du inte såg det, haha ! Men jag hade inte så många andra valmöjligheter

2009-08-21 @ 16:09:20
URL: http://shoppheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0