Lite tips om overkneestövlar

Som de flesta säkert vet så är de
lårhögastövlarna ett "måste" till hösten.
Min mamma tittade lite konstigt på mig igår och frågade

"men Josefin vad ska du ha på dig när du har skorna då?"

Så smart som jag är hade jag ju inte ens tänkt på det, haha.
Men har nu kommit fram till att snyggast är att ha ett
fodral och strumpbyxor.
Till fest är det bara att lägga krutet
på hår, smink och smycken.

Om man inte är något stort fan av klänning så funkar det lika
bra med ett par tighta jeans helst vanliga blå
och ett snyggt linne med en mysig kofta över.
Både skönt och snyggt, det gillar vi.

Kommentarer
Postat av: emma

dem är fina ju (: vad gör du idag?

2009-08-24 @ 16:54:09
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta
Postat av: Josefin

Svar till emma: Åh tackar :) idag blir det skola, gym och plugg som gäller för mig :) själv då? :)

2009-08-25 @ 07:58:56
URL: http://shoppheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0