Drömjobbet?

Imorgon är jag ledig vilket är grymt skönt !
Att jobba är riktigt jobbigt speciellt på sommarlovet då
man egentligen ska ta det lugnt, träffa vänner och vara ute hela nätterna.
Men, det känns ändå bra att ha haft först ett sommarjobb
och sedan ett extra jobb nu i slutet av sommaren.
Det kanske inte ha varit de bästa jobben men det har varit
pengar...
Jag är i stort behov av pengar eller nja stort och stort,
jag är ju shoppingberoende.
Att jag shoppar så mycket tror jag består av flera faktorer
men bland annat är det för att det är då
jag trivs som bäst, när jag går runt i affärerna
känner på tygerna och bär runt på mina påsar.
Det låter sjukt jag vet men jag är nog aldrig så
glad som när jag är omringad av massa kläder.
Så när gymnasiet är slut så kanske det är något
jag ska kolla efter. Ett jobb i affär eller iaf någon typ av utbildning som
gör att man kan hålla på med kläder.
Men...det bästa skulle ju vara om man hade lika tur som Elin Kling
som inte har pluggat något mer efter gymnasiet men
ändå har kommit långt i modevärlden.

Kommentarer
Postat av: NATASCHA

Nice banner =)



/ Natascha

2009-08-03 @ 22:24:44
URL: http://nataschalindmark.blogg.se/
Postat av: Josefin

Svar till Natascha: Åh tack så mycket :)

2009-08-04 @ 11:00:19
URL: http://shoppheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0