Dagens outfit tips 25 augusti

Fick ett sms nyss där det stod att det skulle bli
upp till 21 grader idag. Lovly med en sommardag så här
när hösten börjar närma sig.
Men eftersom det har börjat bli lite kyligt i luften
så blir det en grå cardigan som gäller för
killarna idag. Till det, ett par knälånga shorts
i valfri färg samt en vit t-shirt som inte sitter allt för tight.
Och för er som följt bloggen ett tag så vet ni
hur svag jag är för tygskor på killar, så det får bli ett par
tygskor i svart dagen till ära.

Efter att ha setat framför tv-n med första gossipgirl
boxen så tycker jag att tjejer i kavaj
är bland det snyggaste som
finns. Därför blir det svartkavaj med upprullade ärmar,
ett vitt linne(gärna lite genomskinligt och ha en
färgstark bh under. Tex röd) som sitter lite löst och
ett par jeansshorts.
Skor till detta är valfritt men jag tipsar
om gladiatorsandaler eller ett par enkla ballerina.

Kommentarer
Postat av: emma

oj då har du fullt upp idag (: jag ska mest städa haha

2009-08-25 @ 13:40:23
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta
Postat av: Josefin

Svar: Åh städa är ju inte det roligaste man kan göra, men när det är klart så känns det bra ;)

2009-08-26 @ 11:39:46
URL: http://shoppheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0