I like shoes !

Det blev tyvärr ingen shopping för min del
idag men jag är glad ändå.
För idag så lyckades jag gå runt hyfsat bra i mina
"monsterklackar".
Jag är inte hundra på hur höga de är
men jag kan väll tippa på 15cm kanske
med en platå på upp emot 2-3 cm.
Många kallade mig för galning
men jag kände mig bara ball.

Jag är inte direkt någon lång person
så jag tackar gudarna för den som uppfann klackskon !
Haha !
Fast jag kan ju inte säga att jag går tillräckligt
snyggt i klackskor ännu
vilket är lite synd för då tappar det hela sin status,
men jag kämpar på.
En dag ska jag också kunna använda klackskon som
vardagssko,
en dag ska jag få vara lika lång som alla andra.

LYX

 

ca. 677:-      Bianco       ca. 830:-

BUDGET
 
298:-      Hm     349:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0