JAG HAR INTE RIKTIGT TÄNKT MEN JAG TALAR UT

Jag brukar ofta säga till mina vänner att jag inte bryr mig
om alla elaka kommentarer som rent utav haglar in här
på bloggen. När folk dagligen säger att jag är tjock, ful eller berättar
för mig hur dålig jag är, så skakar jag bara på huvudet.

Men någon gång får man ju nog. Någon gång orkar man inte
ta orden längre. Idag är den här någon gången som jag pratar om.

Jag har aldrig påstått att jag på något sätt är bättre än någon annan,
att jag är vackrast eller bäst. Det jag gör här på bloggen är att
dela av mig av det jag tycker och tänker inom det området
som jag brinner för. Det kanske är fel av mig att kalla det här för en modeblogg.
Borde kanske kalla det en "här-berättar-jag-om-mina-åsikter-om-kläder-
ger-tips-och-visar-mina-outfits-blogg" eller en stilblogg kanske?

Jag vet faktiskt inte varför eller hur ni tänker när ni skriver så
nedvärderande saker? Visst kan jag ta kritik och jag tar gärna emot
tips för man kan aldrig aldrig aldrig blir fullt lärd inom det här området
och jag är inte ens halvvägs. Jag är fortfarande bara en tonårstjej med
stora drömmar och mål och ett brinnande intresse för kläder, mode och styling.


Någon gång får man nog!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Problemet är inte hur du klär dig eller ser ut. För du är både vacker och har fina kläder, men i inlägget nedan då du påstår att alla tjejer i nynäshamn är efter, ber du nästan om kommentarer som anfaller ditt utseende. Och inte kan jag klandra dem, eftersom du har klankat ner på hur alla tjejer klär sig i hela Nynäshamn.

2011-05-23 @ 19:45:39
Postat av: Jossie

sv; jodå helt okej har den varit iallafall :)

2011-05-23 @ 20:22:02
URL: http://jossies.se
Postat av: lina

Håller med kommentaren innan, det är inte ditt utseende som är problemet det är det att du kan prata väldigt nervärderande om folk. Bara för att inte alla i hela nynäs bär långklänning och byxdress så är vi efter? Nejdu, man väljer sina kläder och självklart vill inte alla följa modet helt och hållet. Sen skrev du ett inlägg för några månader sen där du skrev att om man inte har den perfekta och tränade magen så borde man inte ha magtröja och om man vill ha det iaf så ska man ha linne under och hur elakt låter inte det? då klankar du ner på hur många tjejer som helst för alla tjejer har inte den perfekt tränade magen men vem fan bryr sig? måste man ha perfekt kropp för att få använda vissa klädesplagg? vet inte om du menade att låta så nervärderande men det är nog så många tar det så lägg lite krut på att fundera på hur du skriver så att det inte låter elakt eller är lätt att misstolkas. bara ett tips! :)

2011-05-23 @ 20:51:28
URL: http://headline.devote.se
Postat av: ' eemmaaj ' Saveu ♥

men va, varför är det folk som klagar på dig?! fattar inte..



btw, ser att du bor i nynäs. vilken skola har du gått på? :)

2011-05-23 @ 21:43:19
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker du är supermodig som har egna åsikter om kläder och mode och att du driver en modeblogg. Det är stentufft! Sen är det bara att skita i nedvärderande kommentarer, du är bättre än så. Fortsätt göra det du tycker bäst om och skit i andra för du vet bäst själv :)

2011-05-24 @ 12:03:16
Postat av: Anonym

Goo girl! Jag gillar din blogg, skit i bittra fittor

2011-05-25 @ 11:31:48
Postat av: Anonym

sluta gnälla och ta kritik och lär dig om de dom skriver, annars kmr du inte lyckas med dina drömmar. vill du bli något inom detta måste du vara mycket mer kunnig inom ämnet. och de folk menar med kommentarerna är bara de. taskiga eller inte så måste man kämpa för en dröm och om folk klagar så är de bara något som är fel. Och eftersom mode är något som är bestämmt och du mer skriver om trender så skulle du kunna kalla den trend blogg, eller bara jossans trender eller något. tror namnet irriterar många

2011-05-25 @ 21:34:07
Postat av: jag!

det inlägget om att man ska ha linne under magtröja om man har mage så kan ju du själv ta åt dig det eftersom du inte har platt mage för 5 öre. du är inte smal bara så att du vet.

byxdress är skitfult på tal om ingenting och långklänningar, visst det finns NÅGRA snygga men fan inte dom du äger så säg inget mer om vad man ska ha och inte. Folk kommer aldrig följa dina råd bara så du vet!

2011-05-27 @ 20:40:02
URL: http://hjartrud.blogg.se/
Postat av: EMMAA

vet vad du menar..

2011-05-30 @ 22:49:05
URL: http://rideofyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0