typiskt.

Jag är sur. Lagom tills jag bestämt mig för att jag
inte ska shoppa den här månaden
så får jag rabattkuponger hemskickade till brevlådan från H&M.
Min hjärna tänkte, men åh vad bra då blir det ju billigare och då
gör det ju inget. Men sen vakna mitt förståndiga jag och sa
nej, du ska spara.
Grejen är att jag inte vill bli beroende av shopping.
Iaf inte mer än vad jag redan är.
Jag vill kunna ha en bra relation med shopping
inte att den ska bli anknuten till ångest.

Om jag hade shoppat hade jag nog klickat hem den
här. Det hade varit perfekt, 199:- och rea på det.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Den är väldigt fin :D ska kanske klicka hem den snart!

2010-01-18 @ 20:00:47
URL: http://sandrrrasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0