my look of today


Jag tänkte skriva ett "sno stilen" inlägg idag i skolan
men så började lektionen och jag glömde totalt bort mitt påbörjade
inlägg. Men som tur var sparade jag allt på min användare på
skolans datorer så jag lovar att fixa till det imorgon.
Efter skolan bar det av till en klasskompis med frisörsaxen
i högsta hugg, hoppas att han blev nöjd.
Sedan drog jag och min söta pojkvän som för övrigt
är i bakgrunden på bilden ovan och käkade.
Det blev thai, mumsigt !

Hmm, det låter verkligen inte som jag skrivit det där
inlägget eftersom det inte har nåååågot
med mode att göra. Men jag kan tala om för er att snart
blir det en dag med secondhand shopping i stockholm
så då tänkte jag gå in på de ställena jag tipsade om
förut och se hur dom är och skriva lite mer om dom.
Tar även med mig lite manlig hjälp så ni får
lite tips på killsidan också.
Bra va !?


Kommentarer
Postat av: Seth R-

Sen blir det mode visning på din blogg? (Oh snap) :O

Vill bara tillägga att den där bilden är faktiskt riktigt häftig såg först inte att Albin var där fören jag läste vidare i texten! :D

2009-09-02 @ 19:39:06
URL: http://robbbbin.blogg.se/
Postat av: Josefin

Svar till Seth R- : Klart som korvspad att det blir modevisning ! Det har jag aldrig haft i bloggen så det kan bli lite spännande, haha ;) Åh tackar :) <3

2009-09-03 @ 15:50:06
URL: http://shoppheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0