Dagens outfittips 28 oktober

Nu var det ett tag sedan jag hade dagens
outfittips men jag ska försöka bättra mig på det.

Killar i halsduk är så hett som det kan bli
just nu. Hitta en som inte är för tjock
men som ändå är stooooor och som skapar volym.
Vi vill ju se att det är en halsduk och inte en trasa
som hänger runt era halsar, haha.
Till det sätter ni på er ett par schyssta jeans,
en vitt, svart eller beige långärmad
och en vardagskavaj på det.
Skorna ska antingen vara converse eller
kängor. Det är upp till dig.

Låt oss inspireras av Taylor Momsen idag flickor.
En vit t-shirt med ett lite slitet tryck tillsammans med
slitna ljusa jeans, en "skinnväst" och en smal svart slips.
Låt västen vara uppknäppt och slipsen sitta löst
Annars försvinner den där coola lite slappa
stilen vi är ute efter.
Nästan alla skor funkar till det här
men jag råder er att ha antingen
stövlar(inte overknee) eller stövletter med en lagom hög klack.

pssst, för att få mer taylot momsen feeling
så ruffsa till håret och måla läpparna röda.

Kommentarer
Postat av: Anonym

aw va bra! för jag menade det verkligen :) gör du idag då sötis?

2009-10-28 @ 12:25:33
URL: http://rebeckaplace.blogg.se/
Postat av: Josefin

Svar till anonym: Jag har inga speciella planer idag. Typ ta det lugnt och kanske träffa någon kompis :) Själv då ? :)

2009-10-28 @ 13:07:50
URL: http://shoppheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0